Warunki (na 25 listopada 2025 r.)

BEAUTYCOM SAS, prosta spółka akcyjna o kapitale zakładowym w wysokości 14.585,50 euro, zarejestrowana w Rejestrze Handlowym i Spółek w Paryżu pod numerem 532 832 201, z siedzibą pod adresem 10 rue du Faubourg Montmartre – 75009 Paris, wewnątrzwspólnotowy numer VAT FR53532832201 (zwana dalej „Blissim”), jest dostawcą towarów i usług wymienionych pod adresem https://www.blissim.pl/ (dalej „Strona”). 

Adres do korespondencji: Blissim – BEAUTYCOM, 10 rue du Faubourg Montmartre, 75009 Paris, FRANCE

Adres e-mail: [email protected]

Telefon: 0033 – 09 75 18 77 88

 

Artykuł 1 – Definicje
Subskrypcja: oznacza płatny pakiet oferowany przez Blissim konsumentom w rozumieniu art. 22 1  kodeksu cywilnego zamieszkałym w Polsce, pozwalający na skorzystanie z usługi polegającej na comiesięcznym otrzymywaniu Pudełka z produktami i akcesoriami kosmetycznymi przez okres wybrany przez Klienta. 

Klient: oznacza każdego użytkownika (konsumenta w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego mieszkającego w Polsce), który nabył subskrypcję za pośrednictwem Strony.

Konto Osobiste: oznacza konto dostępne dla każdego Klienta w celu składania zamówień i uzyskiwania dostępu do Usług, zawierające dane osobowe potrzebne Blissim do dostarczania produktów i świadczenia Usług określonych w niniejszych Warunkach. 

Zamówienie: oznacza proces, w ramach którego Klient wybiera usługi, z których chce skorzystać.

Umowa: oznacza niniejsze Warunki, Politykę Prywatności oraz wszelkie specjalne warunki mające zastosowanie do niektórych promocji.

Pudełko: oznacza pudełko, które otrzymuje Klient, zawierające produkty kosmetyczne i akcesoria (w wersji małej lub dużej) dystrybuowane przez Blissim w ramach subskrypcji. 

Dane Osobowe: wszelkie informacje, które odnoszą się bezpośrednio lub pośrednio do zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. 

Dostawca: oznacza producentów Produktów zawartych w Pudełkach.

Strony: oznacza łącznie Blissim i użytkownika Strony.

Produkty: oznacza produkty i akcesoria kosmetyczne zawarte w Pudełkach (w wersji małej lub dużej). 

Usługi: oznacza dystrybucję Produktów w ramach Subskrypcji nabytej przez Klienta.

Użytkownik: oznacza każdą osobę fizyczną lub prawną, która uzyskuje dostęp do Strony, niezależnie od tego, czy jest ona Klientem.

 

Artykuł 2 – Cel Warunków i obowiązująca wersja

2.1. Celem niniejszych Ogólnych Warunków (zwanych dalej „Warunkami”) jest (i) ustalenie warunków, na jakich Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do Strony i Usług, otworzyć Konto Osobiste i składać Zamówienia, (ii) uregulowanie stosunków między Blissim a Użytkownikami.

 

2.2. Warunki są zawierane między Blissim a każdym Użytkownikiem Strony. Każdy Użytkownik Strony zobowiązuje się do pełnego i bezwarunkowego przestrzegania niniejszych Warunków, niezależnie od tego, czy odwiedza Stronę, czy składa Zamówienie. Warunki są przekazywane Użytkownikom do akceptacji przed każdym Zamówieniem złożonym na Stronie.

Korzystanie ze Strony po otrzymaniu przez Użytkownika informacji o zmianach Warunków oznacza w każdym przypadku akceptację tych zmian przez Użytkownika.

 

2.3. Blissim ma prawo do zmiany niniejszych Warunków z następujących powodów: (i) w celu uwzględnienia zmian prawnych lub technicznych (ii) konieczność poprawy bezpieczeństwa Użytkowników (iii) konieczność poprawy działania Strony lub wprowadzenia nowych funkcji Strony (iv) zmiana warunków świadczenia Usług, pod warunkiem że zmiany wprowadzone na tej podstawie nie mają wpływu na płatne Usługi zakupione przed wejściem zmian w życie. Informacje o planowanych zmianach Warunków zostaną opublikowane na Stronie na 14 (czternaście) dni przed ich wejściem w życie. W celu uzyskania wiedzy o ewentualnych zmianach, Blissim zaleca Klientowi i ogólnie każdemu Użytkownikowi regularne zapoznawanie się z Warunkami, Polityką Prywatności i Informacją dotyczącą Strony. Warunki mające zastosowanie do Zamówienia to Warunki zaakceptowane przez Klienta w momencie składania Zamówienia. Jeśli Warunki ulegną zmianie w trakcie trwania subskrypcji Klienta, Blissim poinformuje o planowanej zmianie i poprosi Klienta o wyrażenie zgody. Klient, który nie akceptuje zmian, ma prawo rozwiązać Umowę z Blissim w rozsądnym terminie, nie dłuższym niż 30 dni od daty wprowadzenia takich zmian. 

 

2.4. Użytkownik oświadcza, że przed złożeniem Zamówienia otrzymał od Blissim wszystkie informacje niezbędne do złożenia Zamówienia dotyczące Usług i ich zawartości. Oświadcza, że ponosi wyłączną odpowiedzialność za wybór Usług i Subskrypcji, a także za ich dostosowanie do swoich potrzeb.

 

2.5. W celu subskrybowania Usług oferowanych przez Blissim, Użytkownik musi być należycie reprezentowaną osobą prawną lub pełnoletnią osobą fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych. W przeciwnym razie musi posiadać zgodę swojego przedstawiciela prawnego do subskrypcji Usług, co wyraźnie potwierdza i akceptuje. 

 

Artykuł 3 – Konto Osobiste i Zamówienia

3.1 Utworzenie Konta Osobistego

Aby uzyskać dostęp do Usług, Klient musi utworzyć Konto Osobiste na Stronie. W tym celu Klient musi wypełnić formularz rejestracyjny, podając w szczególności swoje imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i adres oraz zaakceptować niniejsze Warunki.

Po otrzymaniu tych informacji Konto Osobiste Klienta zostanie utworzone przez Blissim, a potwierdzenie zostanie wysłane do Klienta pocztą elektroniczną.

Wymienione powyżej Dane Osobowe będą przetwarzane przez Blissim zgodnie z artykułem „Dane Osobowe” niniejszych Warunków i Polityką Prywatności.

Użytkownik zobowiązuje się do podania prawdziwych, kompletnych i zgodnych z prawem informacji.

Użytkownik zobowiązuje się do szybkiej aktualizacji swoich danych w przypadku ich zmiany, w szczególności w celu umożliwienia świadczenia zamówionych Usług.

Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za dane podane podczas tworzenia swojego Konta Osobistego.

 

3.2 Składanie Zamówień

W celu złożenia Zamówienia Klient tworzy Konto Osobiste i subskrybuje wybrane Usługi. 

Opis Usług jest dostępny dla Klienta na Stronie, co Klient akceptuje i potwierdza. Opis ten nie stanowi jeszcze wiążącej oferty zawarcia umowy, a jedynie zaproszenie dla Klienta do złożenia odpowiedniej oferty w sklepie internetowym.

Aby złożyć Zamówienie, należy umieścić Produkt w koszyku, zaakceptować niniejsze Warunki i złożyć wiążącą ofertę Zamówienia w celu zawarcia odpłatnej umowy za pomocą przycisku „Subskrybuj z obowiązkiem zapłaty”. Przed złożeniem Zamówienia za pomocą przycisku „Subskrybuj z obowiązkiem zapłaty” wprowadzone Zamówienie i dane można w dowolnym momencie wyświetlić, zmienić lub usunąć.

Po złożeniu Zamówienia Blissim potwierdzi jego przyjęcie, wysyłając w ciągu 48 godzin wiadomość e-mail na adres podany podczas tworzenia Konta Osobistego. Po wykonaniu tej czynności Klient nie może już anulować swojego Zamówienia. Umowa kupna zostaje wówczas zawarta w sposób wiążący (z zastrzeżeniem prawa Klienta do odstąpienia od umowy na warunkach określonych w art. 8 niniejszych Warunków).

Blissim prześle Klientowi fakturę pocztą elektroniczną na adres podany podczas tworzenia Konta Osobistego. Klient może zapisać lub wydrukować swoją fakturę. 

 

Artykuł 4 – Opis Usług dostępnych na Stronie

4.1. Subskrypcja Pudełek

4.1.1. Usługa ta polega na comiesięcznym wysyłaniu Klientowi Pudełka zawierającego produkty wybrane przez Blissim, w celu umożliwienia Klientowi odkrywania nowych marek, produktów i akcesoriów z branży kosmetycznej. 

Subskrypcja obejmuje wysyłkę jednego Pudełka w każdym miesiącu kalendarzowym, z zastrzeżeniem specjalnych przepisów zgodnie z art. 4.1.3.1 dotyczących promocji Podwójne Pudełko.

W przypadku Subskrypcji, oprócz Produktów przewidzianych w Pudełku miesiąca, mogą zostać dodane do niego próbki Produktów.

 

4.1.2. Podczas składania Zamówienia Klient może wypełnić „Profil Kosmetyczny”, tak, żeby Blissim mogła spersonalizować zawartość Pudełek. Klient wyraźnie przyjmuje do wiadomości i akceptuje fakt, że Blissim nie weryfikuje podanych informacji. Klient ponosi zatem wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowości podanych informacji. 

 

4.1.3. Klient może wybrać jedną z 3 (trzech) form Subskrypcji:

  • Subskrypcja na czas określony;
  • Miesięczna Subskrypcja na czas nieokreślony;
  • Subskrypcja na podstawie karty podarunkowej.

Kiedy Klient nabywa Subskrypcję, musi upewnić się, że odpowiada ona jego potrzebom i oczekiwaniom.

Zakup Subskrypcji oznacza, że Klient nabywa Usługę polegającą na dostarczaniu przez Blissim jednego Pudełka miesięcznie zawierającego wybór produktów kosmetycznych wyselekcjonowanych przez Blissim. Klient przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że zawartość Pudełka jest niespodzianką i nie podlega indywidualnemu uzgodnieniu z Klientem. 

Subskrypcja może zostać wykupiona w ramach promocji organizowanych okresowo przez Blissim. Warunki tych promocji opisano poniżej. 

 

4.1.3.1. Promocje „Podwójne Pudełko” w ramach Subskrypcji

Co do zasady w ramach Subskrypcji Klient otrzymuje jedno Pudełko miesięcznie przez cały okres trwania Subskrypcji (zgodnie z definicją w art. 4.1.4 lub 4.1.5 poniżej). 

Jednakże Blissim zastrzega sobie prawo, w jednym miesiącu każdego roku okresu Subskrypcji (np. w lipcu), do wysłania jednego podwójnego pudełka odpowiadającego zawartości dwóch (2) pudełek (zwanego dalej „Podwójnym Pudełkiem”) zamiast wysyłania dwóch (2) oddzielnych Pudełek bez zmiany całkowitej liczby Pudełek ani ceny Subskrypcji. W takim przypadku w lipcu z rachunku bankowego Klienta zostanie pobrana kwota odpowiadająca cenie dwóch (2) Pudełek. 

Blissim zobowiązuje się poinformować Klientów z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem o zamiarze dostarczenia Podwójnego Pudełka oraz o warunkach jego dostawy, aby mogli oni w razie potrzeby zawiesić lub anulować subskrypcję zgodnie z art. 4.2.2 niniejszych Warunków. 

Klienci, którzy nie chcą otrzymywać „Podwójnego Pudełka”, mogą anulować swoją Subskrypcję, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected], zgodnie z art. 4.2.2 niniejszych Warunków.

Klienci, którzy wykupią miesięczną Subskrypcję z minimalnym okresem obowiązywania lub bez niego, otrzymają „Podwójne Pudełko”, jeśli zaakceptują warunki opisane powyżej, tj. jeśli po otrzymaniu informacji o dostawie „Podwójnego Pudełka” nie anulują ani nie zawieszą swojej Subskrypcji. 

W przypadku Subskrypcji uruchomionych poprzez aktywację karty podarunkowej, Podwójne Pudełko liczy się jako dwa (2) miesiące. 

Na przykład, jeśli karta podarunkowa na okres sześciu (6) miesięcy zostanie aktywowana w czerwcu, Klient, w ramach swojej sześciomiesięcznej Subskrypcji, otrzyma Pudełko w czerwcu, Podwójne Pudełko za lipiec i sierpień oraz po jednym Pudełku we wrześniu, październiku i listopadzie.

Jeśli Subskrypcja na podstawie karty podarunkowej wygaśnie w trakcie trwania promocji Podwójne Pudełko, Klient otrzyma zamiast tego pojedyncze Pudełko (z 5 Produktami). Na przykład, jeśli karta podarunkowa na okres sześciu (6) miesięcy wygasa w lipcu, a promocja Podwójne Pudełko trwa od lipca do sierpnia, Klient otrzyma w lipcu pojedyncze Pudełko. W takim przypadku Blissim może zaoferować Klientowi pokrycie pełnej ceny Podwójnego Pudełka za dodatkową opłatą, tak żeby Klient nadal mógł go otrzymać. 

 

4.1.4. Subskrypcja na czas określony

Blissim oferuje Klientowi dwie kategorie Subskrypcji na czas określony:

– Subskrypcja roczna: W ramach Subskrypcji rocznej Klient podejmuje zobowiązanie początkowo na okres 12 (dwunastu) kolejnych miesięcy. Pierwsze Pudełko jest dostępne w cenie 5 zł. Od drugiego Pudełka cena wynosi 95 zł za jedno Pudełko miesięcznie. O ile Subskrypcja nie zostanie anulowana przez Klienta co najmniej piętnaście (15) dni przed datą wygaśnięcia, zostanie ona automatycznie przedłużona na czas nieokreślony na zasadzie zgody dorozumianej na warunkach określonych w art. 4.1.5 i art. 4.2.2 (ii). Klient otrzyma wiadomość e-mail od Blissim nie wcześniej niż jeden (1) miesiąc przed wygaśnięciem bieżącej rocznej Subskrypcji, przypominającą o terminie wygaśnięcia rocznej Subskrypcji, prawie Klienta do nieakceptowania automatycznego przedłużenia, terminie, w którym należy to zrobić, oraz procedurach, których należy dopełnić. Innymi słowy, o ile Klient nie wyrazi wyraźnego sprzeciwu wobec automatycznego przedłużenia, jego Subskrypcja będzie kontynuowana na czas nieokreślony, chyba że zostanie anulowana na warunkach określonych w art. 4.2.2 (ii) poniżej. 

– Subskrypcja miesięczna z ustalonym terminem i premią zakupową: Klient podejmuje zobowiązanie na czas określony, który kończy się z upływem ostatniego miesiąca okresu wybranego lub wskazanego na Stronie. Cena wynosi 95 zł miesięcznie. Wraz z pierwszym Pudełkiem wysyłana jest nagroda za zakup (nagroda składa się z produktu lub akcesorium kosmetycznego wybranego przez Blissim według jej własnego uznania). O ile Klient nie anuluje Subskrypcji co najmniej piętnaście (15) dni przed wygaśnięciem Subskrypcji, Subskrypcja zostanie automatycznie przedłużona na zasadzie zgody dorozumianej na czas nieokreślony na warunkach określonych w art. 4.1.5 i art. 4.2.2 (ii). Klient otrzyma od Blissim wiadomość e-mail nie wcześniej niż jeden (1) miesiąc przed wygaśnięciem bieżącej miesięcznej Subskrypcji, przypominającą o dacie jej wygaśnięcia, prawie Klienta do nieakceptowania automatycznego przedłużenia, terminie, w którym należy to zrobić, oraz procedurach, których należy dopełnić. Innymi słowy, o ile Klient nie wyrazi wyraźnego sprzeciwu wobec automatycznego przedłużenia, Subskrypcja Klienta będzie kontynuowana na czas nieokreślony, chyba że zostanie anulowana na warunkach określonych w art. 4.2.2 (ii) poniżej.

 

4.1.5. Miesięczna Subskrypcja na czas nieokreślony

Klient może również nabyć miesięczną Subskrypcję na czas nieokreślony. W takim przypadku otrzymuje jedno Pudełko miesięcznie do czasu zakończenia Subskrypcji.

W takim przypadku Subskrypcja będzie automatycznie odnawiana co miesiąc na okres jednego (1) miesiąca, chyba że Klient anuluje ją zgodnie z warunkami określonymi w art. 4.2.2 (ii) poniżej.

Płatność za Subskrypcję dokonywana jest co miesiąc poprzez obciążenie osobistego rachunku Klienta podanego podczas składania Zamówienia. 

 

4.1.6. Zakup Subskrypcji na podstawie Karty Podarunkowej

Klient może zdecydować się na wykupienie tymczasowej Subskrypcji na podstawie karty podarunkowej, aby podarować ją wybranej osobie.

Klient podaje dane odbiorcy karty (w szczególności adres e-mail, imię i nazwisko) po potwierdzeniu Zamówienia. Klient, który kupuje kartę podarunkową, przyjmuje do wiadomości, że musi zapłacić za swoje Zamówienie w jednej racie.

Osoba, dla której przeznaczona jest karta podarunkowa, jest odpowiedzialna za jej aktywację poprzez zalogowanie się na Stronie i utworzenie Konta Osobistego zgodnie z niniejszymi Warunkami. 

 

4.1.7. Opinie na temat Produktów

Jeżeli Blissim zapewnia dostęp do opinii konsumentów na temat Produktów, informuje, czy i w jaki sposób zapewnia, że opublikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy korzystali z produktu lub go kupili. Zasady dotyczące opinii są dostępne pod adresem: https://blissim.pl/charte-moderation

 

4.2. Usunięcie Konta Osobistego/anulowanie i zawieszenie Subskrypcji

4.2.1. Usunięcie Konta Osobistego

(i) Usunięcie Konta Osobistego z inicjatywy Klienta 

Klient może w dowolnym czasie usunąć swoje Konto Osobiste, jeżeli nie posiada aktualnej Subskrypcji, kontaktując się z obsługą klienta pod adresem [email protected]

Jeśli Klient chce usunąć swoje Konto Osobiste w trakcie trwania Subskrypcji, musi najpierw zrealizować procedurę anulowania opisaną w art. 4.2.2.

(ii) Zawieszenie/usunięcie Konta Osobistego z inicjatywy Blissim

W przypadku nieprzestrzegania przez Klienta zobowiązań wynikających z niniejszych Warunków, w przypadku nieuiszczenia ceny Zamówienia, w przypadku podania fałszywych informacji podczas tworzenia Konta lub w przypadku podjęcia jakichkolwiek działań, które mogłyby zaszkodzić uzasadnionym interesom Blissim, Blissim zastrzega sobie prawo zażądania od Klienta wyjaśnień pocztą elektroniczną, zablokowania Konta Osobistego Klienta do czasu uzyskania wyjaśnień lub anulowania Subskrypcji wykupionej przez Klienta w terminie piętnastu (15) dni od wysłania formalnego zawiadomienia pocztą elektroniczną do Klienta, bez uszczerbku dla prawa Blissim do dochodzenia odszkodowania za wszelkie szkody i odsetek. 

Blissim zastrzega sobie również prawo do odmowy zawarcia Umowy z Klientem, który został wykluczony lub ukarany za takie działania.

 

4.2.2. Rozwiązanie/Okres obowiązywania Subskrypcji

 

(i) Odnośnie do Subskrypcji na czas określony 

Klient nie może anulować Subskrypcji przed upływem Okresu obowiązywania Subskrypcji na czas określony, chyba że istnieje uzasadniona przyczyna, z zastrzeżeniem przepisów ustawowych dotyczących prawa do odstąpienia od umowy.

W przypadku anulowania Subskrypcji z uzasadnionej przyczyny w trakcie pierwszego okresu obowiązywania rocznej Subskrypcji, Blissim zastrzega sobie prawo do żądania dopłaty w wysokości ceny bez rabatu za pierwsze Pudełko, które zostanie zafakturowane w wysokośc 5 zł zamiast 95 zł, tj. różnicy w wysokości 90 zł. 

Jeśli Klient odmówi automatycznego przedłużenia Subskrypcji na czas nieokreślony na warunkach określonych w art. 4.1.4, Subskrypcja wygaśnie z końcem Okresu obowiązywania, na który Klient się zdecydował. Jeśli Subskrypcja zostanie przedłużona na podstawie automatycznego przedłużenia na czas nieokreślony zgodnie z warunkami określonymi w art. 4.1.4, Klient może w dowolnym momencie anulować miesięczną Subskrypcję na czas nieokreślony zgodnie z warunkami określonymi w art. 4.2.2 (ii). 

(ii) Odnośnie do miesięcznej Subskrypcji na czas nieokreślony

Klient może w dowolnym momencie anulować miesięczną Subskrypcję na czas nieokreślony, chociaż ten rodzaj Subskrypcji nie jest wiążący.

Oświadczenie o wypowiedzeniu musi zostać dostarczone do Blissim najpóźniej 12 (dwunastego) dnia bieżącego miesiąca, aby mogło wejść w życie od następnego miesiąca. Na przykład, jeśli Klient anuluje Subskrypcję 10 września, Subskrypcja zakończy się wraz z wrześniowym Pudełkiem. Jeśli natomiast Klient anuluje Subskrypcję 17 września, Subskrypcja zakończy się wraz z październikowym Pudełkiem. 

W przypadku rezygnacji z Subskrypcji Klient, który korzysta z Subskrypcji po niższej cenie ze względu na staż, utraci ten przywilej i będzie musiał zapłacić aktualną cenę, jeśli zechce ponownie wykupić Subskrypcję. 

 

4.2.3. Zawieszenie Subskrypcji

Czym jest zawieszenie?

Blissim może zaoferować Klientowi możliwość bezpłatnego zawieszenia miesięcznej Subskrypcji poprzez kliknięcie zakładki „Status Subskrypcji” w sekcji „Subskrypcja”. 

Zawieszenie jest możliwe, jeśli Klient wykupił jedną z następujących Subskrypcji:

Miesięczna Subskrypcja na czas nieokreślony lub Subskrypcja na czas określony w ramach oferty promocyjnej, która po zakończeniu okresu początkowego jest automatycznie przedłużana na czas nieokreślony. W takim przypadku zawieszenie Subskrypcji będzie miało miejsce dopiero po zakończeniu okresu początkowego. Na przykład, jeśli Klient nabędzie Subskrypcję na czas określony trzech (3) miesięcy w ramach oferty promocyjnej, nie będzie mógł przerwać Subskrypcji w tym okresie. Jeśli jednak Subskrypcja Klienta zostanie automatycznie przedłużona na czas nieokreślony po zakończeniu tego pierwszego okresu w ramach oferty promocyjnej, Klient może przerwać Subskrypcję na warunkach określonych w niniejszym artykule. 

Jeśli Klient przerwie swoją Subskrypcję, obciążenia jego rachunku bankowego i dostawa Pudełek zostaną zawieszone na czas trwania zawieszenia.

Jakie są rodzaje zawieszenia?

Klient może dokonać dwóch rodzajów zawieszenia: (i) zawieszenie na czas nieokreślony lub (ii) zawieszenie tymczasowe, zwane „przerwą”.

(i) Zawieszenie Subskrypcji na czas nieokreślony

Klient może zawiesić swoją Subskrypcję na czas nieokreślony, klikając przycisk „Przerwij” w sekcji „Moja Subskrypcja” na swoim Koncie Osobistym, gdy tylko opcja ta stanie się dostępna.

Klient może w dowolnym czasie ponownie aktywować swoją Subskrypcję, klikając przycisk „Ponownie aktywuj moją Subskrypcję” w tym samym miejscu.

(ii) Zawieszenie tymczasowe, zwane „przerwą”

Klient może zawiesić swoją miesięczną Subskrypcję na okres jednego (1), dwóch (2) lub trzech (3) miesięcy ze swojego Konta Osobistego, klikając „Przerwa” i następnie „Przerwa” w sekcji „Moja Subskrypcja”.

Klient musi wybrać czas trwania przerwy, który wynosi maksymalnie trzy (3) miesiące. Klient nie może kumulować kolejnych zawieszeń.

Przerwa zakończy się wraz z upływem wybranego okresu, chyba że Klient ponownie aktywuje swoją Subskrypcję przed upływem tego okresu, klikając opcję „Ponownie aktywuj moją Subskrypcję” w sekcji „Moja Subskrypcja”.

Po zakończeniu zawieszenia dostawa Pudełek i obciążenia rachunku bankowego Klienta zostaną automatycznie wznowione, zgodnie z postanowieniami Subskrypcji. Klient zostanie powiadomiony o wznowieniu Subskrypcji pocztą elektroniczną w terminie dwudziestu (20) dni przed końcem wybranego okresu zawieszenia. 

Kiedy Subskrypcja zostanie zawieszona?

Żeby zawieszenie zaczęło obowiązywać od następnego miesiąca, należy powiadomić o nim Blissim najpóźniej do 12 (dwunastego) dnia bieżącego miesiąca. W przeciwnym razie zawieszenie zacznie obowiązywać od kolejnego miesiąca. Na przykład, jeśli Klient zawiesi swoją Subskrypcję 10 września, dostawy i obciążenia zostaną zawieszone od października. Ostatnim otrzymanym Pudełkiem będzie Pudełko z września. 

Jeżeli natomiast Klient zawiesi swoją subskrypcję 17 września, zawieszone zostaną dostawa i obciążenie za pakiet listopadowy. Ostatnim otrzymanym pudełkiem będzie Pudełko z października.

Jak ponownie aktywować zawieszoną Subskrypcję?

Klient może w dowolnym czasie ponownie aktywować swoją Subskrypcję, żeby ponownie otrzymywać Pudełka, klikając zakładkę „Ponownie aktywuj moją Subskrypcję” w sekcji „Subskrypcja”.

Subskrypcja zostanie ponownie aktywowana od razu.

Jeśli Klient nie otrzymał jeszcze Pudełka za bieżący miesiąc, opłata za nie zostanie naliczona w dniu ponownej aktywacji, a Pudełko za bieżący miesiąc zostanie dostarczone tak szybko, jak to możliwe. 

Jeśli Klient ponownie aktywuje Pudełko na następny miesiąc, opłata zostanie naliczona natychmiast, jeśli ponowna aktywacja nastąpi po 15. dniu miesiąca, lub około 15. dnia miesiąca, jeśli ponowna aktywacja nastąpiła przed tą datą. 

Na przykład, jeśli Klient ponownie aktywował swoją Subskrypcję 10 września i otrzymał już pakiet wrześniowy, dostawa i opłaty będą kontynuowane od pakietu październikowego.

 

Artykuł 5 – Cena Usług i płatności

5.1. Ceny Usług wskazane na Stronie są podane w złotych polskich (PLN) z uwzględnieniem podatku VAT.  

Ceny nie obejmują kosztów wysyłki, które Blissim dolicza do ostatecznej ceny płaconej przez Klienta. Informacje o kosztach wysyłki są dostępne na Stronie oraz w Koszyku po złożeniu zamówienia.

W przypadku zawarcia umowy na czas nieokreślony (np. Subskrypcji) Blissim poda całkowitą cenę obejmującą wszystkie płatności za okres rozliczeniowy, a jeśli umowa przewiduje stałą stawkę, poda również całkowitą kwotę miesięcznych płatności. 

 

Obowiązuje cena aktualna w momencie złożenia Zamówienia przez Klienta. Cena i warunki płatności mogą zostać zmienione przez Blissim w dowolnym czasie, co Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Subskrypcji zawartych na czas określony przed wejściem zmian w życie, obowiązują ceny obowiązujące w momencie zawarcia Subskrypcji. W przypadku zmian cen w trakcie trwania Subskrypcji na czas nieokreślony, Blissim poinformuje o tym Użytkownika w odpowiednim terminie i poprosi o jego zgodę, a także poinformuje go o prawie do odstąpienia od umowy (wypowiedzenia Subskrypcji), jeśli Klient nie wyraża zgody na taką zmianę. 

5.2. Koszty dostawy na terenie Polski są wliczone w cenę Subskrypcji, którą Klient nabył (w tym na podstawie karty podarunkowej). 

5.3. Płatność za Usługi przez Klienta dokonywana jest za pomocą karty bankowej za pośrednictwem bezpiecznej platformy dostawcy usług płatniczych ADYEN, co Klient wyraźnie potwierdza i akceptuje. Klient gwarantuje Blissim, że posiada pełne uprawnienia do korzystania z karty bankowej w celu opłacenia swojego Zamówienia. Blissim nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek nieuprawnione użycie karty bankowej wykorzystanej do opłacenia Usług przez Klienta. W ramach miesięcznej Subskrypcji Klient akceptuje i potwierdza, że jego rachunek będzie co miesiąc obciążany kwotą za Pudełko na następny miesiąc, chyba że Umowa zostanie rozwiązana na warunkach określonych w art. 4.1.6. 

Metody płatności są właściwe dla platformy dostawcy usług płatniczych ADYEN i są niezależne od Blissim, która nie uczestniczy w dostarczaniu tej usługi. Wszystkie warunki związane z płatnościami za pośrednictwem rozwiązania płatniczego ADYEN podlegają Ogólnym warunkom korzystania z tej usługi i mają zastosowanie jednocześnie z niniejszymi Warunkami.

W zakresie płatności dostawca usług płatniczych ADYEN akceptuje następujące metody płatności: VISA, Mastercard, American Express oraz PayPal.

Blissim nie przechowuje żadnych danych bankowych Klienta, z zastrzeżeniem poniższych postanowień.

W ramach usług oferowanych przez ADYEN, Blissim jest uważany za administratora danych w zakresie przetwarzania danych osobowych zebranych w związku z tymi usługami. ADYEN działa jako podmiot przetwarzający dane zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi i regulacyjnymi.

Akceptując je, Klient wyraża również zgodę na Ogólne warunki użytkowania ADYEN. Mogą one zostać zmienione wyłącznie przez ADYEN. Należy pamiętać, że Blissim nie może w żadnym wypadku modyfikować Ogólnych warunków użytkowania ADYEN, ponieważ AYDEN jest wyłącznie dostawcą usług, na którego Blissim nie ma żadnego wpływu.

5.4. W ramach Subskrypcji Klient zostaje poinformowany, że obciążenie jego rachunku bankowego nastąpi około 20. (dwudziestego) dnia każdego poprzedniego miesiąca za dostawę Pudełka na następny miesiąc, tak aby dostawa Pudełek mogła nastąpić na początku miesiąca. 

5.5. Klient akceptuje, że Blissim zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub anulowania świadczenia Usług zamówionych przez Klienta, jeśli Blissim zostanie powiadomiony o jakichkolwiek zaległościach w płatnościach lub problemach z płatnościami.

Podobnie, realizacja nowego Zamówienia może zostać zawieszona, jeśli wystąpi opóźnienie lub brak płatności za poprzednie Zamówienie.

 

Artykuł 6 – Dostawa Pudełek 

6.1. Usługi zamówione na Stronie są dostarczane wyłącznie na terenie Polski (o ile nie wskazano inaczej).

6.2. Zamówione Pudełka zostaną dostarczone na adres podany przez Klienta podczas tworzenia jego Konta Osobistego na Stronie, zgodnie z metodą dostawy wybraną przez niego podczas składania Zamówienia. 

Klient, który subskrybuje Pudełka i którego adres nie jest już tym samym adresem, który podał podczas zamawiania Pudełka, zobowiązuje się do poinformowania Blissim o zmianie adresu bez zbędnej zwłoki, najpóźniej do 15. dnia bieżącego miesiąca. Informację tę można przesłać pocztą elektroniczną na adres [email protected]

W przeciwnym razie Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że Pudełko za dany miesiąc zostanie wysłane na ostatni adres Klienta znany Blissim w momencie wysyłki Pudełka. 

6.3. Czas dostawy jest podany na Stronie i zależy od wybranej przez Klienta metody dostawy (DHL Tracking lub DHL Packstation).

W każdym razie, Blissim zobowiązuje się dostarczyć Pudełka w ciągu maksymalnie 30 (trzydziestu) dni roboczych od wysłania przez Blissim do Klienta wiadomości e-mail potwierdzającej Zamówienie, z wyjątkiem Pudełek dostarczanych w ramach Subskrypcji. W takim przypadku Pudełka zostaną dostarczone w terminach wskazanych w momencie składania Zamówienia i przez okres trwania Subskrypcji zawartej przez Klienta. 

Czas dostawy nie obejmuje niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.

6.4. Klient przyjmuje do wiadomości, że Blissim zatrudnia zewnętrznych dostawców usług (przewoźników itp.) do dostarczania paczek zawierających Pudełka.

W związku z tym, na terminy dostaw podane na Stronie mogą mieć wpływ dostawcy usług.

6.5. W przypadku niedostarczenia przesyłki w wskazanym terminie lub w terminie 30 (trzydziestu) dni od wysłania e-maila z potwierdzeniem Zamówienia, Klient może, z zastrzeżeniem postanowień art. 6.3, zwrócić się do Blissim pocztą elektroniczną na adres [email protected] z prośbą o dostarczenie przesyłki w rozsądnym terminie dodatkowym. Jeśli Blissim nie zrealizuje dostawy w tym nowym terminie, Klient może zażądać pocztą elektroniczną anulowania Zamówienia, które stanie się skuteczne z chwilą otrzymania pisemnego zawiadomienia. W takim przypadku kwota nienależnie otrzymana zostanie zwrócona na rachunek bankowy użyty przez Klienta podczas składania zamówienia za pośrednictwem dostawcy usług płatniczych ADYEN. 

6.6. Ponadto wyraźnie uzgadnia się, że Blissim poinformuje Klienta w najkrótszym możliwym terminie i w dowolny sposób, jeżeli Blissim nie będzie w stanie dostarczyć Pudełka lub Produktu zgodnie z postanowieniami niniejszych Warunków z powodu naruszenia przez jednego ze swoich dostawców (w szczególności, w przypadku opóźnienia w dostawie, niezgodności z zamówieniem). W takim przypadku Klient nie zostanie obciążony kwotą za Pudełko lub otrzyma ją z powrotem w terminie czternastu (14) dni. 

 

Artykuł 7 – Dane osobowe

Blissim dokłada wszelkich starań, żeby szanować prywatność każdego ze swoich Klientów i Użytkowników. Wszelkie dane przekazywane za pośrednictwem Strony będą przetwarzane zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych („RODO” lub „Rozporządzenie”) oraz polską ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781).

Zgodnie z Rozporządzeniem każdy Użytkownik ma prawo do bycia zapomnianym, dostępu, modyfikacji, poprawiania, przenoszenia danych, sprzeciwu, wniesienia skargi i usunięcia danych, które go dotyczą.

Aby skorzystać z tych praw, Użytkownik musi wysłać żądanie na następujący adres:

Blissim – BEAUTYCOM SAS – 10, rue du Faubourg Montmartre 75009 PARIS, FRANCE

lub pocztą elektroniczną na adres: [email protected] podając swoją tożsamość.

Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych, gromadzonych danych, odbiorców danych, a także praw przysługujących Użytkownikom w odniesieniu do ich danych można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

 

Artykuł 8 – Odpowiedzialność Blissim i Reklamacje

8.1. Blissim jest zobowiązany do sprzedaży i dostarczenia Produktów Klientowi zgodnie z umową. Blissim ponosi odpowiedzialność za wszelkie niezgodności zakupionego Produktu z umową na warunkach określonych w obowiązujących przepisach prawa, tj. ustawie o prawach konsumenta. Niniejsze Warunki nie wyłączają ani nie ograniczają praw Klientów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności rozdziału 5a ustawy o prawach konsumenta.

8.2. Klient ma prawo złożyć reklamację, jeśli Produkt nie jest zgodny z umową, zgodnie z poniższymi warunkami.

8.3. Reklamacje dotyczące niezgodności zakupionych Produktów z umową będą rozpatrywane zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności przepisami ustawy o prawach konsumenta.

8.4. Klienci powinni przesyłać wszelkie reklamacje:

 pocztą elektroniczną na adres: [email protected]

 

8.5. Reklamacje będą rozpatrywane nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania reklamacji przez Blissim, o czym Klient zostanie powiadomiony pocztą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta lub pocztą tradycyjną na adres podany przez Klienta.

 

8.6. Blissim ponosi również odpowiedzialność za wszelkie nieprawidłowości usług cyfrowych, w szczególności za prawidłowe funkcjonowanie Strony i Konta. Do reklamacji dotyczących niezgodności usług świadczonych drogą elektroniczną na Stronie stosuje się art. 8 niniejszych Warunków.

 

Artykuł 9 – Prawo do odstąpienia

  1. Jako konsument Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z poniższymi postanowieniami:

 

Odstąpienie

Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie czternastu dni bez podania przyczyny.

W przypadku umów dotyczących regularnej dostawy towarów w określonym czasie, okres odstąpienia wynosi 14 dni od dnia, w którym Klient lub wskazana przez Klienta osoba trzecia, niebędąca przewoźnikiem, objęła w posiadanie pierwsze towary.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi skontaktować się z Blissim pod adresem: 

BEAUTYCOM SAS, 10 rue du Faubourg Montmartre, 75009 Paris, FRANCE

E-mail: [email protected]

i poinformować Blissim o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. listu wysłanego pocztą tradycyjną lub elektroniczną). Można w tym celu skorzystać z załączonego wzoru formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe. 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać oświadczenie o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia

W przypadku odstąpienia od niniejszej Umowy przez Klienta Blissim zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy standardowy sposób dostawy oferowany przez Blissim), bez zbędnej zwłoki, a najpóźniej w terminie czternastu dni od dnia, w którym Blissim otrzymała powiadomienie o odstąpieniu od niniejszej Umowy. W celu dokonania zwrotu płatności Blissim użyje tych samych środków płatniczych, których Klient użył do pierwotnej transakcji, chyba że z Klientem zostanie wyraźnie uzgodnione inaczej; w żadnym wypadku Klient nie poniesie żadnych dodatkowych opłat z tytułu takiego zwrotu. Blissim może wstrzymać zwrot płatności do czasu otrzymania Produktów lub do czasu dostarczenia przez Klienta dowodu ich zwrotu, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.

Produkty należy zwrócić lub przekazać Blissim, wysyłając je na następujący adres: BEAUTYCOM, 10 rue du Faubourg Montmartre, 75009 Paris, FRANCE, bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż w terminie czternastu dni od dnia, w którym Klient poinformował Blissim o odstąpieniu od niniejszej Umowy. Termin jest zachowany, jeśli Klient wyśle Produkty przed upływem ww. czternastodniowego okresu.

Klient ponosi odpowiedzialność za utratę wartości Produktów tylko wtedy, gdy utrata ta wynika z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do sprawdzenia ich charakteru, cech i funkcjonowania.

W przypadku odstąpienia od Umowy Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktów (koszty wysyłki związane ze zwrotem Produktu). 

 

 

Formularz odstąpienia od umowy (Jeżeli chcesz odstąpić od Umowy, wypełnij ten formularz i odeślij go.)

Do: BEAUTYCOM SAS, 10 rue du Faubourg Montmartre, 75009 Paris, FRANCE

E-mail: [email protected]

Ja/my (*) niniejszym informuję/informujemy o moim/naszym odstąpieniu od umowy zawartej przeze mnie/nas (*) dotyczącej zakupu następujących towarów (*)/świadczenia następujących usług (*)

…………………………………………………………………………………….

Zamówionych w dniu (*)/doręczonych w dniu (*) ……………………………………

Imię i nazwisko konsumenta/konsumentów ……………………………………

Adres konsumenta/konsumentów…………………………………..

Data…………………………………..

Podpis konsumenta/konsumentów (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 (*) Niepotrzebne skreślić.

 

     

  1. Klient (konsument) nie ma prawa do odstąpienia od umowy w przypadku dostawy produktów (i) które nie są prefabrykowane i są wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (ii) które szybko się psują lub mają krótki okres przydatności do spożycia, (iii) dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względ u na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (iv) które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami. 
  2. Należy unikać uszkodzeń i zanieczyszczeń. Jeżeli jest to możliwe, prosimy o zwrot Produktów w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi elementami opakowania. 
  3. Należy pamiętać, że powyższe warunki nie stanowią warunku koniecznego do skutecznego wykonania prawa do odstąpienia od umowy.

 

Artykuł 10 – Ograniczenie odpowiedzialności

10.1. Ograniczenia odpowiedzialności określone w niniejszym art. 10 nie mają zastosowania w przypadkach rażącego niedbalstwa i umyślnego działania, lub w przypadku, gdy Użytkownik jest konsumentem w rozumieniu art. 22 1 kodeksu cywilnego, lub w przypadku naruszenia istotnych zobowiązań umownych (tj. których wypełnienie jest niezbędne do prawidłowego wykonania umowy i na których wypełnieniu kontrahent może regularnie polegać), jak również w przypadku szkód wynikających z utraty życia, szkody na osobie lub uszczerbku na zdrowiu, a także w przypadku gwarancji lub roszczeń wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.  

 

10.2. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że korzysta ze Strony na własne ryzyko. Strona jest udostępniana „tak jak jest” i jest dostępna bez żadnej gwarancji dostępności ani regularności.

Blissim dołoży wszelkich starań, żeby Strona była dostępna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, z wyjątkiem przypadków działania siły wyższej lub zdarzeń pozostających poza kontrolą Blissim, z zastrzeżeniem okresów konserwacji, ewentualnych awarii, niepewności sieci, złośliwych działań lub uszkodzeń sprzętu lub oprogramowania Blissim.

10.3. Blissim nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek przerwy w działaniu całości lub części Strony, niezależnie od przyczyny, czasu trwania lub częstotliwości takich przerw.

10.4. Strona posiada technologię niezbędną do uzyskania do niej dostępu i jej użytkowania, jednak nie można wykluczyć obecności wirusów lub innych szkodliwych elementów, wprowadzonych w jakikolwiek sposób lub przez osoby trzecie, które mogą spowodować zmiany w systemach komputerowych Użytkownika.

Blissim nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani dorozumianych, dotyczących funkcjonowania Strony, w szczególności w odniesieniu do problemów technicznych, które mogą wystąpić.

10.5. Jeżeli Blissim nie jest producentem Produktów, strony uznają, że Blissim działa jako dystrybutor. W związku z tym Blissim nie może ponosić odpowiedzialności za zgodność Produktów, która wykracza poza zakres przewidziany przez obowiązujące przepisy prawa i regulacje.

Niezależnie od powyższego, po otrzymaniu reklamacji od Klienta, Blissim zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby przekazać informacje Dostawcy wadliwego Produktu i podjąć niezbędne działania (rozwiązanie współpracy z Dostawcą, dochodzenie odszkodowania itp.).

Jednakże, gdy Blissim działa jako producent Produktów, zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich przepisów i regulacji mających zastosowanie do Produktów. 

10.6. Klient zobowiązuje się do użytkowania Produktów zgodnie z instrukcją obsługi dostarczoną przez Dostawców.

 

Artykuł 11 – Korzystanie ze Strony / Obowiązki Użytkownika

11.1. Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa w związku z korzystaniem ze Strony.

W szczególności Użytkownik zobowiązuje się nie udostępniać za pośrednictwem Strony treści niezgodnych z prawem, nie publikować treści dyskryminujących, rasistowskich, ksenofobicznych, antysemickich, obraźliwych, gloryfikujących przemoc ani pornograficznych, a także nie publikować treści sprzecznych z porządkiem publicznym lub dobrymi obyczajami, zarówno na swoim Koncie Osobistym, jak i w przypadku Zamówień internetowych składanych przez Klientów.

Użytkownikowi zabrania się również wykorzystywania Strony do celów reklamowych.

Aby korzystać ze Strony, składać Zamówienia na Produkty lub Usługi oraz utworzyć Konto, Użytkownik musi posiadać:

1) urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową, taką jak Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari;

2) aktywne konto e-mail.

11.2. Użytkownik zobowiązuje się nie podejmować prób zakłócania funkcjonowania Strony ani Blissim.

Blissim nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek niezgodności, nieprawidłowości lub inne problemy techniczne związane z korzystaniem z usług Strony i sprzętem informatycznym Użytkownika.

Użytkownik ponosi również wyłączną odpowiedzialność za ochronę swojego sprzętu informatycznego przed ryzykiem zainfekowania wirusami, próbami włamania itp.

11.3. Akceptując niniejsze Warunki, Użytkownik gwarantuje, że posiada wszystkie niezbędne uprawnienia do złożenia Zamówienia na Stronie. W przeciwnym razie Blissim nie ponosi odpowiedzialności w tym zakresie.

11.4. Podczas tworzenia Konta Osobistego na Stronie Użytkownik zobowiązuje się do podania prawdziwych, dokładnych, aktualnych i kompletnych informacji dotyczących swojej tożsamości. Użytkownik zobowiązuje się do natychmiastowej aktualizacji danych podanych podczas tworzenia Konta Osobistego w przypadku jakichkolwiek zmian. Użytkownik, który odkryje na Stronie jeden lub więcej faktów stanowiących kradzież tożsamości, musi niezwłocznie poinformować o tym Blissim pod następującym adresem: [email protected]

Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za korzystanie ze swojego Konta Osobistego, a także za ochronę swoich nazw użytkownika i haseł. Za wszelkie kradzieże tożsamości, utratę, sprzeniewierzenie lub nieuprawnione użycie identyfikatorów Użytkownika lub Konta Osobistego oraz wynikające z tego konsekwencje odpowiedzialność ponosi wyłącznie Użytkownik. We wszystkich powyższych przypadkach Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Blissim za pomocą wiadomości elektronicznej, podając swoje imię, nazwisko, kod pocztowy, miasto, numer telefonu, adres e-mail używany do obsługi konta osobistego oraz, jeśli to możliwe, stare hasło, na adres: [email protected] tak żeby Blissim mogła podjąć działania w celu naprawienia sytuacji, a w szczególności natychmiastowego usunięcia lub aktualizacji odpowiedniego identyfikatora lub hasła. Niewłaściwe wykorzystanie tej funkcji zgłaszania może skutkować pociągnięciem osoby, która ją nadużywa, do odpowiedzialności. 

11.5. Korzystanie z Usług oferowanych przez Blissim jest zabronione dla osób niepełnoletnich oraz osób nieposiadających zdolności do czynności prawnych lub nieposiadających zgody przedstawiciela prawnego (np. rodziców). 

11.6. W przypadku stwierdzenia ewidentnego naruszenia przez Użytkownika prawa lub naruszenia postanowień niniejszych Warunków lub jakichkolwiek zobowiązań prawnych lub regulacyjnych, Blissim może, bez zbędnej zwłoki i bez uprzedniego powiadomienia lub odszkodowania, usunąć, zawiesić lub odroczyć dane Zamówienie, jak również zawiesić lub zamknąć Konto Osobiste Użytkownika oraz tymczasowo lub na stałe odmówić mu dostępu do całości lub części Strony. Blissim zastrzega sobie prawo do ścigania przed właściwymi organami wszelkich przypadków korzystania ze Strony niezgodnych z niniejszymi Warunkami.

Ograniczenia odpowiedzialności Blissim określone w niniejszym art. 11 nie mają zastosowania, jeżeli Użytkownik jest konsumentem w rozumieniu art. 22 1 kodeksu cywilnego. 

 

 Artykuł 12 – Własność intelektualna

Z zastrzeżeniem niewyczerpującego charakteru listy, marka „BLISSIM”, a także utwory od niej zależne, logo, szata graficzna, układ, informacje, prezentacja i zawartość Strony są wyłączną własnością Blissim.

Systemy, oprogramowanie, struktury, infrastruktury, bazy danych i wszelkiego rodzaju treści (teksty, obrazy, wizualizacje, muzyka, logo, znaki towarowe, bazy danych itp.) związane ze Stroną są również chronione wszystkimi mającymi zastosowanie prawami własności intelektualnej lub prawami producentów baz danych, których Blissim jest wyłącznym właścicielem lub współwłaścicielem. Jakiekolwiek demontowanie, dekompilacja, odszyfrowywanie, wyodrębnianie, ponowne wykorzystywanie, kopiowanie i, bardziej ogólnie, jakiekolwiek reprodukowanie, przedstawianie, rozpowszechnianie i wykorzystywanie któregokolwiek z tych elementów, w całości lub w części, bez zgody Blissim, jest surowo zabronione i może podlegać sankcjom prawnym.

Wszelkie reprodukowanie lub przedstawianie, w całości lub w części, Strony lub jej elementów, takich jak znaki towarowe, logo, szata graficzna, układ, informacje, prezentacja i zawartość Strony, z zastrzeżeniem niewyczerpującego charakteru tej listy, jest zabronione.

Rejestracja na Stronie nie oznacza przeniesienia praw własności intelektualnej na rzecz Użytkownika. Blissim przyznaje Użytkownikowi wyłączne prawo dostępu i przeglądania Strony na warunkach określonych w niniejszych Warunkach.

 

Artykuł 13 – Postanowienia różne

13.1. Częściowa nieważność

Jeśli jedno lub więcej postanowień niniejszych Warunków zostanie uznanych za nieważne na mocy przepisów prawa, regulacji lub w wyniku prawomocnej decyzji właściwego sądu, pozostałe postanowienia pozostają w mocy i są wiążące.

13.2. Brak zrzeczenia się praw

Fakt, że jedna ze stron nie dochodzi wobec drugiej strony spełnienia któregokolwiek z obowiązków określonych w Warunkach, nie może być interpretowany jako zrzeczenie się prawa do żądania spełnienia takiego obowiązku w przyszłości. 

13.3 Informacja o alternatywnych metodach rozwiązywania sporów

Klient będący Konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sporze pomiędzy nim a Blissim, kontaktując się z powiatowym (miejskim) rzecznikiem konsumentów lub organizacją społeczną, której statutowe obowiązki obejmują ochronę konsumentów (np. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Informacje dla konsumentów, w tym informacje o tym, jak uzyskać pomoc, są również dostępne na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl). 

 

13.4. Prawo właściwe

Niniejsze Warunki podlegają prawu polskiemu, chyba że z bezwzględnie obowiązujących przepisów wynika inaczej.